0
Ερώτηση
0,00 €
0
Καλάθι
0,00 €
Λήψη...
Λήψη...
Ενημερώθηκαν ερωτήσεις και η παραγγελία!
Ενημερώθηκαν ερωτήσεις και η παραγγελία! Ενημερώθηκαν ερωτήσεις και η παραγγελία!
Το προϊόν έχει εξαντληθεί.
Λυπούμαστε, το προϊόν έχει εξαντληθεί.

Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.gr/site/cloud_services_policy/

The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.gr/site/cloud_services_policy_30-06-2019/

The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.gr/site/csp_terms_2019/


 

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΥ

 

§ 1.
Γενικές διατάξεις

1.       Οι παρόντες Κανονισμοί διέπουν τους κανόνες για την παροχή υπηρεσιών cloud από τη Сенетик България ЕООД, бул."Е.И..Тотлебен" 53-55, 1606 София, Βουλγαρία (България), και ειδικότερα ορίζουν τον εντολέα για την υποβολή Παραγγελιών και τη σύναψη συμφωνιών πώλησης μέσω επικοινωνίας εξ αποστάσεως, καθώς και για τη χρήση όλων των υπηρεσιών του Καταστήματος από τους Πελάτες.

Η αποτελεσματική και γρήγορη επικοινωνία με την Πωλήτρια για όλα τα θέματα που αφορούν τις πωλήσεις μέσω του Καταστήματος είναι δυνατή στο e-mail: [email protected] ή στο τηλέφωνο: + 302311180764.

2.       Η Сенетик България ЕООД δηλώνει ότι είναι εξουσιοδοτημένη να μεταπωλεί, να εμπορεύεται ή να μεταπωλεί περαιτέρω τα Προϊόντα με άλλο τρόπο και έχει συνάψει τις σχετικές συμφωνίες με τους Κατασκευαστές που της επιτρέπουν να το πράξει.

3.       Οι διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ισχύουν για όλες τις Παραγγελίες που υποβάλλονται από την 07.08.2023 και μετά.

4.       Οι διατάξεις των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων έχουν χαρακτήρα υποδείγματος σύμβασης και εφαρμόζονται, κατά περίπτωση, σε συμβάσεις που συνάπτει η Senetic όχι μέσω του Καταστήματος ή της Πύλης, υπό την προϋπόθεση ότι παρουσιάζονται στον Πελάτη πριν από τη σύναψη της σύμβασης.

 

§ 2.
Ορισμός

1.       Κάθε φορά που οι όροι που αρχίζουν με κεφαλαίο γράμμα, όπως υποδεικνύεται παρακάτω, εμφανίζονται στους Όρους και Προϋποθέσεις, θα έχουν τις ακόλουθες έννοιες:

1)      Πάροχος υπηρεσιών, προμηθευτής, Senetic  ή εμείς – Сенетик България ЕООД, бул."Е.И..Тотлебен" 53-55, 1606 София, Βουλγαρία (България) Vat No.: 202840699;

2)      Πελάτης – φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή άλλη οργανωτική μονάδα με δικαιοπρακτική ικανότητα, η οποία συνάπτει σύμβαση με τον Πωλητή ή χρησιμοποιεί άλλες υπηρεσίες του Καταστήματος και της Πύλης.

3)      Συμβαλλόμενο μέρος - Senetic ή πελάτης.

4)      Senetic Group EU Company – οποιαδήποτε από τις εταιρείες που αναφέρονται στο www.senetic.net.

5)      Καταναλωτής – φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί δικαιοπραξία που δεν συνδέεται άμεσα με την οικονομική ή επαγγελματική του δραστηριότητα·

6)      Επιχειρηματίας – φυσικό πρόσωπο, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα στην οποία έχει χορηγηθεί νομική ικανότητα από το νόμο, η οποία ασκεί επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα στο όνομά της.

7)      Μεμονωμένος επιχειρηματίας – ένα άτομο που συνάπτει σύμβαση που σχετίζεται άμεσα με την επιχείρησή του, εάν η διατύπωση της σύμβασης δείχνει ότι δεν είναι επαγγελματικής φύσης γι 'αυτούς.

8)      Εργάσιμες ημέρες  – ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών.

9)      Όροι και Προϋποθέσεις  – αυτοί οι Όροι και Προϋποθέσεις Υπηρεσιών Cloud.

10)   Κατάστημα – η υπηρεσία διαδικτύου που διατίθεται στο https://www.senetic.gr/, μέσω της οποίας ο Πελάτης μπορεί να αγοράσει Προϊόντα.

11)   Πύλη – Υπηρεσία διαδικτύου διαθέσιμη στο https://portal.senetic.com, που χρησιμοποιείται για την αγορά και τη διαχείριση Προϊόντων από τον Πελάτη.

12)   Λογαριασμός – ένα μέρος του Καταστήματος ή της Πύλης, όπου ο Πελάτης μπορεί, μεταξύ άλλων, να διαχειρίζεται τα προσωπικά του δεδομένα, να λαμβάνει ειδοποιήσεις σχετικά με αλλαγές στην κατάσταση της Παραγγελίας, να ελέγχει και να διαχειρίζεται την κατάσταση των Παραγγελιών του.

13)   Κατασκευαστής – Η οντότητα που παρέχει το Προϊόν που διατίθεται ως μέρος των Υπηρεσιών Cloud.

14)   Προϊόν – Η Υπηρεσία Cloud ή οποιοδήποτε άλλο στοιχείο, δικαίωμα (π.χ. άδεια χρήσης) ή όφελος, που προσφέρεται, πωλείται ή διατίθεται στον Πελάτη από τη Senetic.

15)   Υπηρεσία υπολογιστικού νέφους  – υπηρεσία που παρέχεται με τη χρήση υπολογιστικού νέφους, ιδίως βάσει του μοντέλου: Software-as-a-Service, Platform-as-a-Service ή Infrastructure-as-a-Service·

16)   Υπηρεσίες cloud της Microsoft  – Υπηρεσίες cloud που παρέχονται από τη Microsoft.

17)   Συνδρομή – δικαίωμα χρήσης του Προϊόντος από τον Πελάτη για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

18)   Διαρκής άδεια χρήσης  – το δικαίωμα χρήσης του Προϊόντος από τον Πελάτη στο διηνεκές, σύμφωνα με τις διατάξεις της §7 των Όρων και Προϋποθέσεων.

19)   Σύμβαση για την προμήθεια Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας – σύμβαση βάσει της οποίας η Senetic μεταβιβάζει ή αναλαμβάνει να μεταβιβάσει το δικαίωμα χρήσης συγκεκριμένου Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας και ο Πελάτης καταβάλλει ή αναλαμβάνει να καταβάλει σχετικό τίμημα.

20)   Ψηφιακό περιεχόμενο – δεδομένα που παράγονται και παραδίδονται σε ψηφιακή μορφή, είτε μεταδίδονται σε υλικό μέσο είτε με οποιοδήποτε άλλο μέσο·

21)   Ψηφιακή Υπηρεσία – μια υπηρεσία που επιτρέπει στον Πελάτη: (i) την παραγωγή, επεξεργασία, αποθήκευση ή πρόσβαση σε ψηφιακά δεδομένα, (ii) την ανταλλαγή ψηφιακών δεδομένων που έχουν μεταφορτωθεί ή παραχθεί από τον Πελάτη ή άλλους χρήστες αυτής της υπηρεσίας, (iii) άλλες μορφές αλληλεπίδρασης μέσω ψηφιακών δεδομένων.

22)   Παραγγελία – Δήλωση βούλησης του Πελάτη που συνιστά προσφορά σύναψης συμφωνίας με τη Senetic, με στόχο την άμεση σύναψη συμφωνίας που καθορίζει τον τύπο και τον αριθμό των Προϊόντων που υπόκεινται στη συμφωνία και την προτεινόμενη τιμή των Προϊόντων.

 

§ 3.

Πύλη

1.       Ο Πελάτης καταχωρεί λογαριασμό στην Πύλη ο ίδιος ή μέσω εκπροσώπου της Senetic.

2.       Η πύλη είναι μια πλατφόρμα πωλήσεων και επαφών που χρησιμοποιείται για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας και της συνεργασίας μεταξύ των μερών. Συγκεκριμένα, η Πύλη δεν προσφέρει λειτουργίες που σχετίζονται με τη διαχείριση λογαριασμών στις υπηρεσίες ή τα κέντρα του Κατασκευαστή, όπως το κέντρο διαχείρισης Microsoft 365.

3.       Η πρόσβαση στην πύλη είναι δωρεάν. Για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στην πύλη, είναι απαραίτητο να έχετε ταυτόχρονα λογαριασμό Microsoft.

4.       Η αυτοεγγραφή πραγματοποιείται με τη συμπλήρωση και έγκριση της φόρμας εγγραφής. Η διαδικασία εγγραφής λογαριασμού πύλης περιλαμβάνει:

1)      δημιουργία λογαριασμού.

2)      εξουσιοδότηση λογαριασμού.

5.       Κατά τη διαδικασία εγγραφής και εξουσιοδότησης του Λογαριασμού, ο Πελάτης υποχρεούται να παρέχει αληθή στοιχεία που τον αφορούν.

6.       Η πύλη επιτρέπει στο χρήστη να χρησιμοποιεί τις ακόλουθες δυνατότητες:

1)      Δημιουργία λογαριασμού Microsoft.

2)      Παραγγελία Προϊόντων και διαχείριση ανανεώσεων Συνδρομών,

3)      Τροποποίηση πληροφοριών λογαριασμού.

4)      Εκχώρηση δικαιωμάτων σε πρόσθετους χρήστες για χρήση του λογαριασμού (διαχείριση δικαιωμάτων χρήστη και διαχειριστή).

5)      Προβολή του ιστορικού παραγγελιών.

6)      Προβολή του αποθέματος ανάλωσης πόρων Microsoft Azure.

7.       Για τη χρήση της Πύλης απαιτείται να διαθέτει συσκευή με πρόσβαση στο Internet, εξοπλισμένη με πρόγραμμα περιήγησης Google Chrome στην τελευταία έκδοση, με ενεργοποιημένα cookies και Javascript. Ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν εγγυάται τη σωστή λειτουργία όλων των λειτουργιών στην περίπτωση άλλων προγραμμάτων περιήγησης ή τη μη τυπική διαμόρφωσή τους.

8.       Δεν επιτρέπεται η χρήση της Πύλης για σκοπό που παραβιάζει την ισχύουσα νομοθεσία. Η Senetic έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση του Πελάτη στην Πύλη σε περίπτωση που:

1)      να χρησιμοποιούν την πύλη για σκοπούς ασυμβίβαστους με τον σκοπό της ή εις βάρος τρίτων·

2)      να αντιληφθείτε ή να έχετε εύλογες αμφιβολίες σχετικά με παραβίαση των συμφωνιών άδειας χρήσης ή των ειδικών όρων χρήσης,

3)      παραβίαση της ισχύουσας νομοθεσίας, των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων ή των χρηστών ηθών.

9.       Η Senetic δεν ευθύνεται για ζημίες που προκύπτουν από:

1)      τεχνικούς περιορισμούς που προκύπτουν από τα χαρακτηριστικά του υλισμικού ή του λογισμικού που χρησιμοποιείται για τη χρήση της Υπηρεσίας Πύλης,

2)      γεγονότα τα οποία η Senetic, κατά την άσκηση της δέουσας επιμέλειας, δεν ήταν σε θέση να προβλέψει ή να αποτρέψει·

3)      γεγονότα ανωτέρας βίας ·

4)      να χρησιμοποιήσετε την Πύλη κατά παράβαση των διατάξεων των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων,

5)      απώλεια δεδομένων, βλάβης εξοπλισμού ή συστήματος ή άλλη ζημιά, εκτός εάν προκλήθηκε από αποκλειστική υπαιτιότητα της Senetic.

 

§ 4.

Όροι παραγγελίας

1.       Προκειμένου να αγοράσει ένα Προϊόν, ο Πελάτης υποχρεούται να υποβάλει Παραγγελία μέσω του Καταστήματος ή της Πύλης. Η υποβολή μιας παραγγελίας αποτελεί προσφορά για τη σύναψη σύμβασης που υποβάλλεται από τον πελάτη στον πάροχο υπηρεσιών.

2.       Μετά την υποβολή μιας παραγγελίας, ο πωλητής θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της με τη μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που περιέχει επιβεβαίωση όλων των βασικών στοιχείων της.

3.       Αφού εξετάσει την προσφορά του Πελάτη, ο Πωλητής θα στείλει στον Πελάτη ένα μήνυμα σχετικά με την αποδοχή της Παραγγελίας για εκτέλεση. Η σύναψη της σύμβασης πραγματοποιείται κατά τη στιγμή της παραλαβής αυτού του μηνύματος από τον Πελάτη.

4.       Εάν αποδειχθεί ότι η εκτέλεση της Παραγγελίας εν όλω ή εν μέρει δεν θα είναι δυνατή, ο Πωλητής θα ενημερώσει αμέσως τον Πελάτη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε αυτή την περίπτωση, η σύμβαση δεν συνάπτεται και εάν έχει ήδη συναφθεί - λήγει και η Senetic επιστρέφει αμέσως στον Πελάτη τα χρήματα που έλαβε.

5.       Προϋπόθεση για τη χρήση του Προϊόντος είναι:

1)      αποδοχή των διατάξεων των παρόντων κανονισμών·

2)      αποδοχή της Σύμβασης πελάτη της Microsoft (για Προϊόντα Microsoft) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement ή άλλων συμβάσεων, συμφωνιών, εγγράφων μεταξύ Πελάτη και Κατασκευαστή, όπως απαιτείται από τον Κατασκευαστή.

6.       Μετά τη σύναψη της συμφωνίας, ο Πωλητής θα παρέχει στον Πελάτη τις απαραίτητες πληροφορίες για τη χρήση του Προϊόντος, εκτός εάν αυτές οι πληροφορίες παρασχέθηκαν στο πλαίσιο της προηγούμενης Παραγγελίας. Εάν το παραγγελθέν Προϊόν περιλαμβάνει λογισμικό εγκατεστημένο στις εγκαταστάσεις του Πελάτη, ο Πελάτης υποχρεούται να το κατεβάσει και να το εγκαταστήσει μόνος του, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.

 

§ 5.

Διακανονισμός παραγγελιών και προϋποθέσεις πρόσβασης στο προϊόν

1.       Οι Υπηρεσίες cloud της Microsoft μπορούν να παραγγελθούν με τη μορφή μηνιαίων, ετήσιων και τριετών συνδρομών και οι περίοδοι χρέωσης για τριετείς και ετήσιες συνδρομές μπορεί να είναι ετήσιες ή προπληρωμένες. Οι μηνιαίες περίοδοι χρέωσης για τριετείς και ετήσιες συνδρομές, καθώς και οι ετήσιες περίοδοι χρέωσης για τριετείς συνδρομές υπηρεσιών cloud της Microsoft μπορούν να συμφωνηθούν μέσω διαπραγμάτευσης με τη Senetic και η Senetic διατηρεί το δικαίωμα να επαληθεύσει την αξιοπιστία πληρωμών του Πελάτη.

2.       Οι τιμές των προϊόντων υπόκεινται σε αλλαγές, με τη νέα τιμή να ισχύει από την επόμενη περίοδο συνδρομής. Η Senetic θα ενημερώνει τον Πελάτη για την τιμή του Προϊόντος απευθείας στην κάρτα Προϊόντος στο Store και στην Πύλη. 

3.       Εάν ο Πελάτης έχει συμφωνήσει να λαμβάνει τιμολόγια ηλεκτρονικά, αυτά θα αποστέλλονται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέχεται από τον Πελάτη. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο Πελάτης παραιτείται από τη λήψη τιμολογίων σε έντυπη μορφή.

4.       Προκειμένου να προσφέρει στους Πελάτες τις καλύτερες δυνατές τιμές και να διατηρήσει τη συνέχεια των υπηρεσιών, η Senetic μπορεί να παρέχει υπηρεσίες χρησιμοποιώντας άλλες Εταιρείες του Ομίλου Senetic, ιδίως συνάπτοντας σχέση συνεργασίας με άλλη Εταιρεία του Ομίλου Senetic στην ΕΕ εκ μέρους του Πελάτη, με την οποία συμφωνεί ο Πελάτης. Στο βαθμό που αποδεικνύεται απαραίτητο να εκτελεστεί η σύμβαση με τον τρόπο που περιγράφεται στην προηγούμενη πρόταση, ο Πελάτης εξουσιοδοτεί τη Senetic να δημιουργήσει μια τέτοια σχέση και να κάνει χρήση των προσφορών άλλων Εταιρειών του Ομίλου Senetic για λογαριασμό του και προς όφελός του, η εξουσιοδότηση αυτή περιορίζεται από το πεδίο εφαρμογής της Παραγγελίας.

5.       Εάν οι Υπηρεσίες πρόκειται να παρασχεθούν από τη Senetic χρησιμοποιώντας άλλη Εταιρεία της Senetic Group στην ΕΕ, ο Πελάτης θα αποδεχθεί την εν λόγω Senetic Group EU Company ως συνεργάτη. Ο Πελάτης δεν θα έχει καμία αξίωση έναντι της Senetic ή οποιασδήποτε άλλης εταιρείας της Senetic Group στην ΕΕ σχετικά με την έλλειψη πρόσβασης στην Υπηρεσία, εάν ο Πελάτης αρνηθεί να συμφωνήσει να συνάψει σχέση συνεργασίας. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να ζητήσει τη σύναψη σχέσης συνεργασίας αποκλειστικά με τη Senetic.

6.       Ο Πελάτης δεν θα επιβαρυνθεί με πρόσθετα έξοδα σε σχέση με τη χρήση άλλων Εταιρειών του Ομίλου Senetic από τη Senetic.

 

§ 6.

Διαχείριση λογαριασμού πελάτη στις υπηρεσίες του κατασκευαστή

1.       Εάν αγοραστούν Υπηρεσίες Cloud, θα εκχωρηθεί στον Προμηθευτή ένα τυπικό σύνολο διαχειριστικών ρόλων, εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά μεταξύ του Πελάτη και της Senetic. Ο Πελάτης μπορεί να διαχειριστεί τους διοικητικούς ρόλους ανά πάσα στιγμή.

2.       Ο Πελάτης μπορεί να αλλάξει τους ρόλους που έχουν ανατεθεί στον Πωλητή ανά πάσα στιγμή. Ωστόσο, για τα προϊόντα Microsoft Azure, η αλλαγή των προεπιλεγμένων ρόλων ενδέχεται να αλλάξει την τιμή συνδρομής.

3.       Εάν ορισμένοι ρόλοι δεν έχουν ανατεθεί στον Προμηθευτή, ενδέχεται να μην είναι δυνατό για τον Προμηθευτή να παρέχει τις υπηρεσίες εκτεταμένης υποστήριξης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, τις βασικές υπηρεσίες υποστήριξης που αναφέρονται στην §9 παρακάτω. Λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση των διοικητικών ρόλων του Πωλητή μπορείτε να βρείτε στον ιστότοπο στον σύνδεσμο: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.

4.       Όσον αφορά την πρόσβαση στους πόρους του Πελάτη, ισχύει η συμφωνία ανάθεσης επεξεργασίας που ορίζεται στην §14 παρακάτω.

5.       Η δέσμευση των πόρων της πλατφόρμας Microsoft Azure βασίζεται σε ξεχωριστή ρύθμιση.

6.       Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για όλες τις οδηγίες και τις αλλαγές που πραγματοποιούνται στην Πύλη και στον ιστότοπο του Κατασκευαστή, ιδίως για τυχόν αλλαγές στον τύπο και τον αριθμό των Συνδρομών, των Διαρκών Αδειών ή άλλων υπηρεσιών, των προσβάσεων και των στοιχείων λογαριασμού του Πελάτη.

 

§ 7.

Διαρκής άδεια χρήσης

1.       Εάν αγοραστούν διαρκείς άδειες χρήσης για Προϊόντα, ο Πελάτης θα πραγματοποιήσει μια εφάπαξ προκαταβολή.

2.       Η διαρκής άδεια χρήσης δίνει το δικαίωμα στον Πελάτη να χρησιμοποιεί το Προϊόν υπό τους όρους και τις προϋποθέσεις που καθορίζονται από τον Κατασκευαστή.

3.       Η διάρκεια της Διαρκούς Άδειας είναι αόριστη, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά.

4.       Για τις Διαρκείς Άδειες, η Senetic δεν εγγυάται την πρόσβαση σε ενημερώσεις ή υποστήριξη Προϊόντων. Αυτό δεν εμποδίζει τα μέρη να προβαίνουν σε ξεχωριστές ρυθμίσεις ή να παρέχουν ενημερώσεις ή υποστήριξη από τον κατασκευαστή.

 

§ 8.

Χρήση του προϊόντος

1.       Ο πελάτης αποκτά πρόσβαση στο Προϊόν με την πληρωμή της προκαταβολικής τιμής για τη συμφωνηθείσα περίοδο συνδρομής, εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά από τα Μέρη ή τις πληροφορίες Προϊόντος που παρέχονται από τη Senetic.

2.       Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την ανανέωση και την πληρωμή της Συνδρομής. Ο Πελάτης μπορεί να διαχειρίζεται τη λειτουργία αυτόματης ανανέωσης μέσω της Πύλης.

3.       Εάν είναι ενεργοποιημένη η αυτόματη ανανέωση των μηνιαίων συνδρομών, η Senetic θα χρεώσει αυτόματα την εκχωρημένη κάρτα πληρωμής 5 εργάσιμες ημέρες πριν από τη λήξη της ισχύουσας συνδρομής.

4.       Εάν είναι αδύνατη η χρέωση της κάρτας πληρωμής ή ο Πελάτης δεν καταβάλει το τίμημα, η Senetic μπορεί να επικοινωνήσει με τον Πελάτη για να κανονίσει άλλη μέθοδο πληρωμής, να ακυρώσει τη Συνδρομή ή να αναστείλει την πρόσβαση στο Προϊόν

5.       Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον αριθμό των πόρων που χρησιμοποιούνται (ειδικά στην πλατφόρμα Azure), συμπεριλαμβανομένων τυχόν αλλαγών στη διαμόρφωση των Προϊόντων που ενδέχεται να οδηγήσουν σε αυξημένη χρήση αυτών των πόρων, καθώς και στην εφαρμογή κατάλληλων περιβαλλοντικών διασφαλίσεων, τουλάχιστον στον βαθμό που περιγράφεται στην παράγραφο 6 παρακάτω. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει το οφειλόμενο ποσό για τους πόρους που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της περιόδου χρέωσης. Η πληρωμή του οφειλόμενου ποσού πραγματοποιείται στον τραπεζικό λογαριασμό της Senetic ή μέσω κάρτας πληρωμής και βεβαιώνεται με τιμολόγιο που εκδίδεται από τη Senetic.

6.       Ο Πελάτης οφείλει να εφαρμόζει κατάλληλα μέτρα ασφαλείας για το περιβάλλον Cloud Service και τον λογαριασμό διαχειριστή. Ειδικότερα, ο Πελάτης:

1.       Χρησιμοποιήστε ασφαλή κωδικό πρόσβασης τουλάχιστον 16 χαρακτήρων, αποτελούμενο από τουλάχιστον ένα πεζό γράμμα, ένα κεφαλαίο γράμμα και είτε έναν ειδικό χαρακτήρα είτε έναν αριθμό.

2.       Να μην χρησιμοποιείτε τον κωδικό πρόσβασης του λογαριασμού Cloud Service Administrator σε άλλους ιστότοπους ή υπηρεσίες.

3.       Χρησιμοποιήστε τον μηχανισμό ελέγχου ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA).

4.       Να μην μοιράζεστε δεδομένα πρόσβασης με τρίτους.

5.       Ελέγχετε τακτικά ότι η πρόσβαση στα δεδομένα δεν έχει παραβιαστεί και αλλάξτε αμέσως τον κωδικό πρόσβασης εάν ενδέχεται να έχει παραβιαστεί.

7.       Παρά την παράγραφο 5 παραπάνω, εάν η χρήση ενός Προϊόντος υποδεικνύει μια κατάσταση που απαιτεί επαλήθευση, ιδίως σε περίπτωση εύλογης υποψίας απάτης, κατάχρησης (συμπεριλαμβανομένης της απάτης από τρίτους), επίθεσης ή απάτης, η Senetic θα έχει το δικαίωμα να περιορίσει ή να απενεργοποιήσει τη χρήση του εν λόγω Προϊόντος, συμπεριλαμβανομένης της Υπηρεσίας Cloud. Εάν τα Συμβαλλόμενα μέρη θέσουν όριο χρήσης για ένα Προϊόν, το όριο αυτό θα κοινοποιείται στον πάροχό του και η υπέρβαση του ορίου αυτού θα δίνει το δικαίωμα στη Senetic να περιορίσει ή να απενεργοποιήσει τη χρήση του εν λόγω Προϊόντος.

8.       Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για παραβιάσεις των όρων χρήσης του Προϊόντος, όπως ορίζονται από τον Κατασκευαστή του, συμπεριλαμβανομένων των διατάξεων άδειας, και για τη συμμόρφωση της χρήσης του Προϊόντος με την ισχύουσα νομοθεσία.

9.       Εάν διαπιστωθεί ότι ο Πελάτης παραβιάζει τους όρους χρήσης που ορίζονται από τον Κατασκευαστή, η Senetic μπορεί είτε να αναστείλει την πρόσβαση στο Προϊόν είτε να την ανακαλέσει και να ακυρώσει τη Συνδρομή με άμεση ισχύ.

10.   Στην περίπτωση που αναφέρεται στην Ενότητα 9 παραπάνω και αφορά Πελάτες που είναι Καταναλωτές ή Μεμονωμένοι Επιχειρηματίες, η Senetic μπορεί να αναστείλει την πρόσβαση στο Προϊόν και να ακυρώσει τη Συνδρομή μόνο εάν ο Καταναλωτής ή ο Μεμονωμένος Επιχειρηματίας παραβιάσει κατάφωρα ή κατ' εξακολούθηση τους όρους της Συμφωνίας Προϊόντος, ιδίως εάν παρέχει παράνομο περιεχόμενο, μετά από αναποτελεσματικό αίτημα παύσης ή κατάργησης των παραβιάσεων με τον καθορισμό κατάλληλης προθεσμίας. Η παραβίαση της σύμβασης σχετικά με το Προϊόν πρέπει να είναι αντικειμενική και παράνομη. Η συνδρομή σε αυτήν την περίπτωση θα λήξει 14 ημέρες μετά την ημερομηνία κατά την οποία η Senetic παρέχει στον Καταναλωτή ή τον Μεμονωμένο Επιχειρηματία δήλωση πρόθεσης ακύρωσης της συνδρομής.

11.   Η αναστολή της Συνδρομής των Υπηρεσιών Microsoft Cloud για λόγους που οφείλονται στον Πελάτη δεν αναστέλλει τη Συνδρομή και δεν απαλλάσσει τον Πελάτη από την υποχρέωση πληρωμής για την Περίοδο Συνδρομής.

12.   Εάν η Συνδρομή ανασταλεί ή ακυρωθεί, η Microsoft θα διαγράψει τα δεδομένα που συλλέγονται από τον Πελάτη εντός 90 ημερών. Ο Πελάτης δεν θα έχει καμία αξίωση, συμπεριλαμβανομένης, ενδεικτικά, αξίωσης αποζημίωσης για απώλεια δεδομένων.

 

§ 9.

Μη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση (Παράπονα Καταναλωτών ή Ιδιωτών Επιχειρηματιών)

1.       Ο πωλητής ευθύνεται έναντι του καταναλωτή ή του ιδιώτη επιχειρηματία για μη συμμόρφωση με τη σύμβαση για την προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας που αγοράστηκε από τον εν λόγω καταναλωτή ή ιδιώτη επιχειρηματία.

2.       Ο Καταναλωτής ή ο Μεμονωμένος Επιχειρηματίας, σε περίπτωση μη παράδοσης Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, δικαιούται να ζητήσει από τον Πωλητή να τα παραδώσει.

3.       Παράπονα, λόγω μη συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση για την προμήθεια του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας, μπορούν να υποβληθούν σε οποιαδήποτε μορφή. Ωστόσο, είναι προτιμότερο να υποβάλλονται καταγγελίες μέσω της πύλης καταγγελιών που βρίσκεται στη διεύθυνση support.senetic.com.

4.       Ο Πωλητής ευθύνεται για οποιαδήποτε μη συμμόρφωση με τη Σύμβαση για την προμήθεια Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας που παραδίδεται ταυτόχρονα ή τμηματικά, η οποία υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης και κατέστη εμφανής εντός δύο ετών από εκείνη τη στιγμή.

5.       Ο Πωλητής ευθύνεται εάν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή η Ψηφιακή Υπηρεσία δεν συμμορφώνεται με τη Σύμβαση για την προμήθεια Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακών Υπηρεσιών, ο Καταναλωτής ή ο Λιανοπωλητής μπορεί να ζητήσει τη συμμόρφωσή του με τη Σύμβαση.

6.       Ο πωλητής αναλαμβάνει να εξετάσει κάθε παράπονο εντός 14 ημερών.

7.       Μετά την αποδοχή της καταγγελίας, ο Πωλητής θα συμφωνήσει με τον Καταναλωτή ή τον Ιδιώτη Επιχειρηματία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφώνου ή γραπτώς τους όρους συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση.

8.       Ο Καταναλωτής ή ένας Ιδιώτης Επιχειρηματίας μπορεί να υποβάλει δήλωση μείωσης του τιμήματος ή υπαναχώρησης από τη Σύμβαση για την προμήθεια Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας όταν:

a.       η συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση προμήθειας του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας είναι αδύνατη ή θα απαιτούσε υπερβολικό κόστος για τον Πάροχο Υπηρεσιών,

b.       ο Πάροχος Υπηρεσιών δεν έχει συμμορφώσει το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία με τη Σύμβαση Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας,

c.       η μη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας συνεχίζεται ακόμη και αν ο Πάροχος Υπηρεσιών έχει επιχειρήσει να καταστήσει το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία σε συμμόρφωση με τη Σύμβαση Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας,

d.       η μη συμμόρφωση του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας με τη συμφωνία για το ψηφιακό περιεχόμενο ή την ψηφιακή υπηρεσία είναι τέτοια ώστε να δικαιολογεί είτε μείωση του τιμήματος είτε υπαναχώρηση από τη συμφωνία χωρίς προηγούμενη άσκηση του διορθωτικού μέτρου που συνίσταται στην απαίτηση συμμόρφωσης του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας με τη συμφωνία για το ψηφιακό περιεχόμενο ή την ψηφιακή υπηρεσία,

e.       είναι σαφές από τη δήλωση του Παρόχου Υπηρεσιών ή τις περιστάσεις ότι δεν θα μεριμνήσει για τη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς αδικαιολόγητη ενόχληση του Καταναλωτή ή του Μεμονωμένου Επιχειρηματία.

9.       Η μειωμένη τιμή πρέπει να είναι ανάλογη προς τη συμβατική τιμή, ώστε η αξία του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας που δεν συμμορφώνεται με τη συμφωνία ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας να παραμένει προς την αξία του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας που συμμορφώνεται με τη σύμβαση ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας.

10.   Καταναλωτής ή ιδιώτης επιχειρηματίας δεν μπορεί να υπαναχωρήσει από σύμβαση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας εάν το ψηφιακό περιεχόμενο ή η ψηφιακή υπηρεσία παρέχεται έναντι καταβολής τιμήματος και η μη συμμόρφωση του ψηφιακού περιεχομένου ή της ψηφιακής υπηρεσίας με τη σύμβαση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου ή ψηφιακής υπηρεσίας δεν έχει σημασία.

 

§ 10.

Υποστηρίζω

1.       Για ορισμένα προϊόντα, η Senetic παρέχει βασικές υπηρεσίες υποστήριξης. Για τα εν λόγω Προϊόντα, μπορείτε να βρείτε αναφορά στην παροχή βασικών υπηρεσιών υποστήριξης στην καρτέλα «Υποστήριξη» ή στην περιγραφή του Προϊόντος.

2.       Η επέκταση των υπηρεσιών υποστήριξης που παρέχονται από τη Senetic είναι διαθέσιμη μέσω ξεχωριστής συμφωνίας.

3.       Οι βασικές υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται σύμφωνα με τους όρους της παρούσας παραγράφου.

4.       Τα αιτήματα υποστήριξης πελατών μπορεί να περιλαμβάνουν:

1)      παρατυπίες που σχετίζονται με τη διαθεσιμότητα υπηρεσιών·

2)      πληροφορίες σχετικά με την εγκυρότητα των αγορασθεισών αδειών·

3)      Οικισμούς;

4)      την αγορά Προϊόντων για λογαριασμό του Πελάτη.

5.       Στο βαθμό που ορίζεται στην Ενότητα 4 παραπάνω, οι υπηρεσίες υποστήριξης της Senetic συνίστανται στην εκτέλεση ενεργειών για τον Πελάτη και στην επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν εάν η αιτία οφείλεται στη Senetic ή στον Κατασκευαστή. Η Senetic θα εργάζεται συνεργατικά και σε διάλογο με τον Παραγωγό για να διορθώσει την έλλειψη ή να αντιμετωπίσει με άλλο τρόπο το αίτημα με τον κατάλληλο τρόπο.

6.       Η Senetic παρέχει βασικές υπηρεσίες υποστήριξης σε συνεχή βάση. Η Senetic θα απαντήσει στο αίτημα υποστήριξης του Πελάτη εντός δύο Εργάσιμων Ημερών.

 

§ 11.

Ακύρωση Συνδρομής από τον Πελάτη

1.       Ο Πελάτης μπορεί να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει στην Πύλη την επιλογή αυτόματης ανανέωσης των συνδρομών των υπηρεσιών cloud της Microsoft για επόμενες περιόδους.

2.       Ο Πελάτης δεν θα έχει το δικαίωμα να ακυρώσει οποιαδήποτε Συνδρομή ή άδεια χρήσης (συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε μείωσής της) των Υπηρεσιών cloud της Microsoft κατά τη διάρκεια ισχύος της.

 

§ 12.

Η ευθύνη της Senetic

1.       Ούτε η Senetic ούτε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία της Senetic Group στην ΕΕ εγγυάται τη σωστή λειτουργία των παρεχόμενων Προϊόντων.

2.       Τα Προϊόντα παρέχονται στον Πελάτη όπως παραλαμβάνονται από τη Senetic από τον Κατασκευαστή και τα Μέρη συμφωνούν να αποκλείσουν την ευθύνη της Senetic για την ορθότητα λειτουργίας, την ποιότητα, την καταλληλότητα για το σκοπό και την εγγύηση. Η Senetic δεν παρέχει κανενός είδους εγγύηση αναφορικά με τα Προϊόντα.

3.       Ο Κατασκευαστής μπορεί να παρέχει καθορισμένα επίπεδα απόδοσης για τα Προϊόντα. Τα επίπεδα απόδοσης περιέχονται στα δημοσιευμένα έγγραφα του κατασκευαστή. Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να αναφέρει στη Senetic τυχόν διαπιστωθείσες ανωμαλίες στη λειτουργία των Προϊόντων. Η Senetic θα αναφέρει στον Κατασκευαστή τα σχόλια που υπέβαλε ο Πελάτης σχετικά με την ορθή λειτουργία του Προϊόντος. Σε περίπτωση που ο Κατασκευαστής είναι ικανοποιημένος με τα σχόλια που υποβλήθηκαν και ο Κατασκευαστής παρέχει επιστροφή χρημάτων για τη δυσλειτουργία του Προϊόντος, η Senetic θα παρέχει κατάλληλη επιστροφή χρημάτων στον Πελάτη σε ποσό ίσο με το ποσό της επιστροφής χρημάτων που χορηγήθηκε από τον Κατασκευαστή.

4.       Εάν χορηγηθεί επιστροφή χρημάτων από τον Κατασκευαστή, θα πραγματοποιηθεί κατά την περίοδο χρέωσης που έπεται του μήνα κατά τον οποίο πραγματοποιήθηκε η ισχύουσα επιστροφή χρημάτων από τον Κατασκευαστή. Η επιστροφή χρημάτων θα τεκμηριώνεται με την έκδοση διορθωτικού τιμολογίου από τη Senetic. Η έκδοση του τιμολογίου και η αποστολή του στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που υποδεικνύεται από τον Πελάτη επιβεβαιώνει ότι η επιστροφή χρημάτων έχει χορηγηθεί.

5.       Η Senetic δεν φέρει καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη για τη χορήγηση επιστροφής χρημάτων από τον Κατασκευαστή στον Πελάτη και αποκλείεται οποιαδήποτε ευθύνη της Senetic βάσει του αντικειμένου.

6.       Αυτή η ρήτρα δεν ισχύει για Πελάτες που είναι Καταναλωτές ή Μεμονωμένοι Επιχειρηματίες.

 

§ 13.

Καταγγελία της σύμβασης παροχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών

1.       Ο Πελάτης μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών (δηλ. τη σύμβαση για Λογαριασμό) ανά πάσα στιγμή χωρίς να διευκρινίσει τους λόγους αποστέλλοντας κατάλληλη δήλωση, ιδίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή γραπτώς στη διεύθυνση του Πωλητή. Οι λογαριασμοί Store και Portal του Πελάτη θα διαγραφούν, εκτός εάν άλλες διατάξεις των Όρων και Προϋποθέσεων ή ενεργές συμφωνίες συνδρομής υποδεικνύουν ότι ο λογαριασμός Πύλης πρέπει να διατηρείται μέχρι τη λήξη της Συνδρομής.

2.       Η Senetic θα έχει το δικαίωμα να καταγγείλει μονομερώς τη Συμφωνία με ισχύ από την παράδοση (γραπτώς, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της Πύλης) και να αναστείλει την πρόσβαση του Πελάτη στις Υπηρεσίες στις ακόλουθες περιπτώσεις:

1)      Αδυναμία του Πελάτη να πληρώσει οποιοδήποτε ποσό οφείλεται στη Senetic, ιδίως βάσει εκδοθέντων τιμολογίων.

2)      Η Senetic λαμβάνει γνώση της αφερεγγυότητας του Πελάτη.

3)      ουσιώδη παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων της συμφωνίας από τον Πελάτη και αδυναμία άρσης των συνεπειών της παραβίασης εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της κλήσης που πραγματοποίησε η Senetic χρησιμοποιώντας το Σύστημα Επικοινωνίας,

4)      παραβίαση από τον Πελάτη των διατάξεων του νόμου κατά της διαφθοράς και των διατάξεων κατά της διαφθοράς που αναφέρονται σε έγγραφα που δημοσιεύονται από τον Κατασκευαστή, μεταξύ άλλων στη διεύθυνση: "Anti-Corruption Policy for Microsoft Representatives U.S. Foreign Corrupt Practices Act" που διατίθενται στη διεύθυνση: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.

3.       Στην περίπτωση Πελατών που είναι Καταναλωτές ή Μεμονωμένοι Επιχειρηματίες, ο Πάροχος Υπηρεσιών μπορεί να καταγγείλει τη σύμβαση παροχής υπηρεσιών μόνο εάν ο Καταναλωτής ή ο Μεμονωμένος Επιχειρηματίας παραβιάζει κατάφωρα ή επίμονα τους Κανονισμούς, ιδίως όταν παρέχει παράνομο περιεχόμενο, μετά από αναποτελεσματικό αίτημα παύσης ή αφαίρεσης των παραβιάσεων, θέτοντας κατάλληλη προθεσμία. Η παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων πρέπει να είναι αντικειμενική και παράνομη. Η σύμβαση παροχής υπηρεσιών σε μια τέτοια περίπτωση λήγει μετά από 14 ημέρες από την ημερομηνία υποβολής από τον Πάροχο Υπηρεσιών στον Καταναλωτή ή τον Ιδιώτη Επιχειρηματία δήλωσης πρόθεσης καταγγελίας της.

 

§ 14.

Καταγγελίες

1.       Παράπονα σχετικά με τη χρήση της Πύλης και των Προϊόντων θα υποβάλλονται από Πελάτες που δεν είναι Καταναλωτές ή Μεμονωμένοι Επιχειρηματίες στην support.senetic.com.

2.       Η καταγγελία πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον: όνομα, επώνυμο ή όνομα και την ακριβή διεύθυνση του καταγγέλλοντος, καθώς και την ακριβή περιγραφή και τον λόγο της καταγγελίας.

3.       Ο Πελάτης ενημερώνεται για τον τρόπο επεξεργασίας του παραπόνου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται στη διεύθυνση από την οποία υποβλήθηκε το παράπονο.

4.       Ούτε η Senetic ούτε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία της Senetic Group EU φέρει ευθύνη για αιτήσεις που υποβάλλονται από τον Πελάτη απευθείας στον Κατασκευαστή.

 

 

§ 15.

Προσωπικά Δεδομένα

1.       Όλες οι πληροφορίες, ειδικά τα δεδομένα πρόσβασης (διαπιστευτήρια), στα οποία η Senetic έχει αποκτήσει πρόσβαση σε σχέση με την παροχή υπηρεσιών, θα αντιμετωπίζονται από τη Senetic ως εμπιστευτικές και σύμφωνα με το νόμο και τους κανόνες ασφαλείας. Τα παρεχόμενα δεδομένα δεν θα χρησιμοποιηθούν για κανέναν άλλο σκοπό εκτός από την εκτέλεση των υπηρεσιών και τις υποχρεώσεις της Senetic προς τον Πελάτη.

2.       Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον Πάροχο Υπηρεσιών σύμφωνα με τους όρους της Πολιτικής Απορρήτου.

3.       Εάν η εκπλήρωση μιας Παραγγελίας Προϊόντος απαιτεί από τη Senetic να επεξεργαστεί προσωπικά δεδομένα για λογαριασμό του Πελάτη, του οποίου είναι ο υπεύθυνος επεξεργασίας, θα ισχύουν οι ακόλουθες διατάξεις.

4.       Για την εκτέλεση της Παραγγελίας, ο Πελάτης αναθέτει στη Senetic την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων. Για την άρση αμφιβολιών, τα Μέρη δηλώνουν ότι η Senetic δεν αποφασίζει για τους σκοπούς και τα μέσα επεξεργασίας αυτών των δεδομένων.

5.       Η ανατεθειμένη επεξεργασία περιλαμβάνει προσωπικά δεδομένα όπως όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό τηλεφώνου, πληροφορίες θέσης, ταυτότητα, πληροφορίες αλληλογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαπιστευτήρια, δεδομένα υπευθύνου επεξεργασίας.

6.       Η ανατεθειμένη επεξεργασία περιλαμβάνει προσωπικά δεδομένα όπως όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμό τηλεφώνου, πληροφορίες θέσης, ταυτότητα, πληροφορίες αλληλογραφίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαπιστευτήρια, δεδομένα υπευθύνου επεξεργασίας.

7.       Η Senetic δικαιούται να επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που ορίζονται στην παράγραφο 5 παραπάνω για λογαριασμό του Πελάτη μόνο για το σκοπό και στο βαθμό που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της Συμφωνίας και οποιωνδήποτε άλλων τεκμηριωμένων οδηγιών από τον Πελάτη. Η Senetic δικαιούται να επεξεργάζεται τα προσωπικά δεδομένα που ορίζονται στην παράγραφο 5 παραπάνω για λογαριασμό του Πελάτη μόνο για το σκοπό και στο βαθμό που είναι απαραίτητο για την εκτέλεση της Συμφωνίας και οποιωνδήποτε άλλων τεκμηριωμένων οδηγιών από τον Πελάτη.

8.       Η Senetic διασφαλίζει ότι τα προσωπικά δεδομένα που εμπιστεύονται θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μόνο από εξουσιοδοτημένα άτομα που δεσμεύονται από το απόρρητο.

9.       Η Senetic δηλώνει ότι χρησιμοποιεί επαρκή τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για να διασφαλίσει την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων που της έχουν ανατεθεί.

10.   Ο Πελάτης συμφωνεί, γενικά, να συνεχίσει να αναθέτει την επεξεργασία των Προσωπικών Δεδομένων σε άλλον εκτελούντα την επεξεργασία, με τον άλλο εκτελούντα την επεξεργασία να παρέχει τις ίδιες εγγυήσεις και να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις που επιβλήθηκαν στη Senetic. Η Senetic θα ειδοποιήσει τον Πελάτη για τις σκοπούμενες αλλαγές να προσθέσει ή να αντικαταστήσει άλλους επεξεργαστές, δίνοντας στον Πελάτη την ευκαιρία να αντιταχθεί σε τέτοιες αλλαγές.

11.   Η Senetic αναλαμβάνει, στο μέτρο του δυνατού, να βοηθήσει τον Πελάτη στην εκπλήρωση της υποχρέωσής του να ανταποκρίνεται σε αιτήματα ατόμων κατά την άσκηση των δικαιωμάτων τους σύμφωνα με τους σχετικούς νόμους περί προστασίας δεδομένων.

12.   Η Senetic δεσμεύεται να συνεργάζεται και να παρέχει κάθε βοήθεια στον Πελάτη προκειμένου να συμμορφώνεται με τις υποχρεώσεις που ορίζονται στους σχετικούς νόμους περί προστασίας δεδομένων.

13.   Μετά την ολοκλήρωση της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων, η Senetic αναλαμβάνει την υποχρέωση να διαγράψει ή να επιστρέψει τα προσωπικά δεδομένα που έχουν ανατεθεί για επεξεργασία, όπως αποφασίζεται από τον Πελάτη, εκτός εάν η ισχύουσα νομοθεσία υπαγορεύει τη συνεχή αποθήκευση των δεδομένων.

14.   Η Senetic θα θέτει στη διάθεση του Πελάτη όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για να αποδείξει τη συμμόρφωση με τις υποχρεώσεις που ορίζονται στους σχετικούς νόμους περί προστασίας δεδομένων.

15.   Η Senetic συμφωνεί να ειδοποιεί άμεσα τον Πελάτη για τυχόν περιστατικά ασφαλείας, συμπεριλαμβανομένων παραβιάσεων δεδομένων, αμέσως.

16.   Ο Πελάτης θα έχει το δικαίωμα να ελέγξει ή να επιθεωρήσει την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τη Senetic για συμμόρφωση με τους σχετικούς νόμους περί προστασίας δεδομένων, ο οποίος έλεγχος θα διεξαχθεί παρέχοντας στη Senetic ένα ερωτηματολόγιο που έχει ετοιμάσει ο Πελάτης και το οποίο περιέχει ερωτήσεις σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων και επιστρέφοντας το συμπληρωμένο ερωτηματολόγιο εντός 30 ημερών. Σε ιδιαίτερα αιτιολογημένες περιπτώσεις, ο έλεγχος ή η επιθεώρηση μπορεί να διενεργείται με άλλο αμοιβαία αποδεκτό τρόπο.

 

§ 16.

Τελικές διατάξεις

1.       Τυχόν διαφορές που σχετίζονται με τις διατάξεις των κανονισμών, τα μέρη επιλύουν πρώτα φιλικά μέσω διμερών συζητήσεων και διαπραγματεύσεων.

2.       Εάν τα μέρη δεν καταλήξουν σε συμφωνία, μπορούν να παραπέμψουν την υπόθεση για διακανονισμό σε κοινό δικαστήριο, με δικαιοδοσία στην καταστατική έδρα της Senetic, εάν το δεσμευτικό δίκαιο δεν ορίζει διαφορετικά.

3.       Οι πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στους Κανόνες και τους Κανονισμούς ανά πάσα στιγμή και δωρεάν μέσω μιας αναφοράς στο Διαδίκτυο (δηλ. συνδέσμου) που τοποθετείται στην αρχική σελίδα του Καταστήματος ή της Πύλης και να κάνουν μια εκτύπωσή του.

4.       Οι πληροφορίες σχετικά με τα Προϊόντα που παρέχονται στο Κατάστημα ή στο Portal, ιδίως οι περιγραφές τους, οι τεχνικές και χρησιμοποιήσιμες παράμετροι και οι τιμές, αποτελούν πρόσκληση για σύναψη σύμβασης.

5.       Εάν οποιαδήποτε διάταξη των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων κριθεί άκυρη λόγω αντίθετης προς το νόμο, τις αρχές της κοινωνικής συναναστροφής ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, ή κριθεί αναποτελεσματική ή ανεφάρμοστη, οι υπόλοιπες διατάξεις των Όρων και Προϋποθέσεων θα παραμείνουν σε πλήρη ισχύ και θα συνεχίσουν να είναι δεσμευτικές. Σε μια τέτοια περίπτωση, τα μέρη συμφωνούν να συνεργαστούν και να αντικαταστήσουν την άκυρη διάταξη με άλλη έγκυρη διάταξη που αντικατοπτρίζει όσο το δυνατόν περισσότερο την πρόθεση των μερών, όπως εκφράζεται στην άκυρη διάταξη.

6.       Τα αποκλειστικά δικαιώματα για το περιεχόμενο που διατίθεται εντός του Καταστήματος και της Πύλης, ιδίως τα πνευματικά δικαιώματα για φωτογραφίες, περιγραφές Προϊόντων και κατηγοριών, το όνομα του Καταστήματος και της Πύλης, τα εμπορικά σήματα του Παρόχου Υπηρεσιών και των κατασκευαστών των Προϊόντων, τα γραφικά στοιχεία που περιέχονται σε αυτά, τα δικαιώματα λογισμικού και βάσης δεδομένων προστατεύονται από το νόμο και ανήκουν στον Πάροχο Υπηρεσιών ή σε οντότητες με τις οποίες ο Πάροχος Υπηρεσιών έχει συνάψει κατάλληλες συμφωνίες. Απαγορεύεται η αντιγραφή ή η με άλλο τρόπο χρήση οποιωνδήποτε στοιχείων του Καταστήματος ή της Πύλης χωρίς τη συγκατάθεση του Παρόχου Υπηρεσιών.

7.       Η Senetic διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις. Όλες οι συμβάσεις που έχουν συναφθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος των νέων Όρων και Προϋποθέσεων θα εκτελούνται σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις που ίσχυαν κατά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης. Η τροποποίηση των Όρων και Προϋποθέσεων θα τεθεί σε ισχύ την ημερομηνία που καθορίζεται από τη Senetic, όχι νωρίτερα από 7 ημέρες μετά τη δημοσίευσή της στο Κατάστημα ή την Πύλ&e