FAQ
Θέματα βοήθειας
Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;
Όλες οι αποστολές μας διεκπεραιώνονται από τις Υπηρεσίες της ACS, UPS, DHL, KUHENE.
Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των παραγγελθέντων προϊόντων;
Ο εκτιμώμενος χρόνος στον οποίο η αποστολή θα φτάσει στον πελάτη παρέχεται από τους μεταφορείς. Μπορείτε να τον υπολογίσετε στη σελίδα του προϊόντος ή να τον ελέγξετε στο καλάθι αγορών μετά τη συμπλήρωση των λεπτομερειών παράδοσης. Ο μέσος χρόνος παράδοσης είναι 4 εργάσιμες ημέρες.
Πώς υπολογίζεται η τιμή αποστολής;
Η τιμή αποστολής υπολογίζεται απευθείας από τους μεταφορείς. Το ποσό εξαρτάται από το βάρος και τις διαστάσεις των αποστελλόμενων προϊόντων και τον προορισμό. Μπορείτε να ελέγξετε την τιμή αποστολής κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας.
Πώς μπορείτε να παρακολουθήσετε μια αποστολή;
Μετά την τοποθέτηση μιας παραγγελίας, θα λάβετε έναν ειδικό αριθμό παρακολούθησης, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στον ιστότοπο του μεταφορέα εδώ.
Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να αλλάξετε την παραγγελία σας καλώντας την ομάδα μας πριν ξεκινήσουμε την επεξεργασία της παραγγελίας σας. Μπορείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας μας εδώ: https://www.senetic.gr/site/epikoinwnia/
Πώς μπορώ να δημιουργήσω έναν λογαριασμό;
Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό ακολουθώντας αυτόν τον σύνδεσμο: https://www.senetic.gr/account/register/ Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε ως χρήστης με την τοποθέτηση της πρώτης σας παραγγελίας, κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Γιατί αξίζει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό;
Η δημιουργία λογαριασμού σας επιτρέπει να διατηρείτε τη διεύθυνση παράδοσης και τις πληροφορίες χρέωσης, χωρίς να χρειάζεται να τις καταχωρείτε κάθε φορά για τις επόμενες παραγγελίες. Σας επιτρέπει επίσης να δείτε το ιστορικό των αγορών σας.
Πώς μπορώ να εγγραφώ στο ενημερωτικό δελτίο;
Μπορείτε να εγγραφείτε σε ένα ενημερωτικό δελτίο συμπληρώνοντας τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας στη φόρμα στο κάτω μέρος του ιστότοπού μας. Αυτό σας επιτρέπει να παρακολουθείτε όλες τις διαθέσιμες προσφορές και τα νέα.
Από πού θα αποσταλεί η παραγγελία μου;
Είμαστε μια διεθνής εταιρεία με αποθήκες σε διάφορες χώρες. Μπορεί η παραγγελία σας να μην αποσταλεί από Ελλάδα. Ο ακριβής χρόνος παράδοσης θα σας δοθεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Τι εγγύηση λαμβάνω για τις αγορές μου;
Όλα τα καινούργια και εργοστασιακά ανακατασκευασμένα προϊόντα συνοδεύονται από την τυπική εγγύηση του κατασκευαστή. Οι όροι της εγγύησης ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τον κατασκευαστή.
Πόσες ημέρες έχω στη διάθεσή μου για να κάνω μια επιστροφή;
Έχετε δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από μια σύμβαση πώλησης αγαθών που έχει συναφθεί εξ αποστάσεως εντός 14 ημερών χωρίς να δηλώσετε κανένα λόγο. Αυτό ισχύει μόνο για μεμονωμένους πελάτες. Για τους επαγγελματίες πελάτες, ακολουθούμε μια ξεχωριστή προσέγγιση ανάλογα με τον πωλητή και την προέλευση του προϊόντος.
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;
Μετά την αναφορά μέσω της πύλης μας, επικοινωνούμε με τον πελάτη την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εάν η αίτηση έχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, θα κανονίσουμε την παραλαβή της ελαττωματικής συσκευής την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Πώς πρέπει να επιστρέφονται τα προϊόντα;
Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε καλή κατάσταση, στην αρχική τους συσκευασία με όλα τα έγγραφα. Θα πρέπει να συσκευάζονται κατάλληλα για να αποφεύγονται ζημιές κατά τη μεταφορά. Βεβαιωθείτε επίσης ότι ο αριθμός RMA είναι εμφανώς αναρτημένος στο προϊόν. Μπορείτε να βρείτε το έντυπο RMA εδώ: Senetic RMA
Πόσο διαρκεί η έγκριση ενός RMA;
Προσπαθούμε να επιλύσουμε όλες τις αξιώσεις RMA το συντομότερο δυνατό. Η διαδικασία μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον κατασκευαστή. Συνήθως δεν υπερβαίνει τις 21 εργάσιμες ημέρες.
Έχω ήδη επιστρέψει τα προϊόντα μου. Πότε μπορώ να περιμένω ανταλλαγή προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων;
Ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί να είναι από λίγες ημέρες μετά την παράδοση των συσκευών στην αποθήκη μας (σε περίπτωση επιστροφών), έως ένα μήνα (σε περίπτωση παραπόνων).
Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της αίτησής μου;
Για ερωτήσεις RMA επικοινωνήστε με το [email protected].
Μπορώ να εγείρω μια αξίωση απευθείας στον κατασκευαστή;
Ναι, οι περισσότεροι κατασκευαστές επιτρέπουν τις αξιώσεις από τους τελικούς χρήστες. Σας συνιστούμε ιδιαιτέρως να εγείρετε τις αξιώσεις εγγύησης απευθείας σε αυτούς, καθώς αυτό μειώνει σημαντικά τον χρόνο διεκπεραίωσης.